dilluns, 10 de setembre del 2012

UNA DIADA BEN ESPECIAL

No he parlat de política fins ara, o millor dit no m'hi he implicat massa. I no vull fer cap discurs partidista. Tanmateix com a mare de tres fill/es desitjo el millor per elles i ell, i la crisi economica, la crisi ambiental i la crisi de valors entre altres crisis, em fan plantejar moltes coses.
Vull que els meus fills visquin el millor possible. I no parlo de comoditats físiques, que també, sino principalment que visquin en un país en el qual se'ls respecti i se'ls doni la oportunitat de créixer com a persones i com a professionals. En un país on es parli català lliurement, on l'educació de qualitat i  ser ben atès pels metges no sigui un luxe. On hi hagi una democràcia ben entesa i els impostos de tots siguin per millorar el pais, les infraestructures, les oportunitats de feina, la natura, les ajudes socials.
On no es menystingui ningú per questió de raça, creença, ni gènere, però es reclami justicia i es faci pagar  a aquells/es que ens estafen i van contra els interessos dels que vivim a Catalunya.
Per això des d'aquí al Quebec, que també lluita per ser reconeguda, vull celebrar aquesta diada sortint al carrer amb la senyera penjada a l'esquena, cantant i mostrant alegrement que soc i seré gent de bé, que vull veure el meu país lliure i independent JA!
Per mi, per les meves filles, perquè ja no em queda força per seguir explicant als meus fills perquè els catalans i catalanes seguim aguantant les misèries, les traicions, les acusacions i insults que ens fan des d'Espanya. Som diferents i volem viure en pau.

1 comentari:

  1. Carai Judit! Molt bonic això que escrius... Ets una fervent defensora dels drets dels catalans. Molt bé!
    Potser t'haurien de fitxar els de l'ANC, però bé, no cal està ficat en política per fer bon ús i difusió dels nostres drets com a país i fer-ho a saber a tothom lliurement i amb paraules contundents!
    a reveure,
    anna

    ResponElimina